រដ្ឋបាលខេត្តបាត់ដំបង បើកទិវាសប្ដាហ៍សហគ្រិនភាពសកល-កម្ពុជា


បាត់ដំបង ៖ នៅថ្ងៃ៤កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ព.ស. ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ទី១៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ ឯកឧត្តម អ៊ុយ សុធាវី អភិបាលរងខេត្ត បានអញ្ជើញជាអធិបតីថ្លែងសុន្ទរកថា បើកក្នុងទិវាសប្ដាហ៍សហគ្រិនភាព សកល-កម្ពុជា ក្រោមប្រធានបទ «ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យារបស់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមនៅកម្ពុជា» នៅខេត្តបាត់ដំបង។

លោក ខែម រស្មី ប្រធានសមាគមសហគ្រិនវ័យក្មេងនៅកម្ពុជា ប្រចាំខេត្តបាត់ដំបង បានមានប្រសាសន៍ថា ទិវាសប្ដាហ៍សហគ្រិនភាពសកល គឺជាទិវាដែលត្រូវបានរៀបចំឡើងនៅលើសកលលោកទាំងមូលជារៀងរាល់ឆ្នាំ និងសប្ដាហ៍ ជាមួយគ្នាដែលជាទូទៅគឺប្រារព្ធឡើងក្នុងសប្ដាហ៍ទី៣ នៃខែវិច្ឆិកា ។ គោលបំណងនៃការធ្វើទិវានេះឡើង គឺដើម្បីលើកទឹកចិត្តដល់បងប្អូន និស្សិត ឬអាជីវករផ្សេងៗ ដែលមានបំណងចង់បង្កើតអាជីវកម្ម ឬកំពុងតែដំណើរការអាជីវកម្ម ឱ្យយល់ដឹងបន្ថែមទៀតផ្នែកទីផ្សារ បច្ចេកវិទ្យានានាឱ្យទាន់នៃយុគសម័យបច្ចេកវិទ្យា និងអាចចេះប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាដើម្បីប្រកបអាជីវកម្មបានច្បាស់លាស់ ជាមួយនឹងវាគ្មិនដែលមានបទពិសោធន៍រាប់ឆ្នាំ និងមានជំនាញច្បាស់លាស់ទៅលើទីផ្សារឌីជីថលនេះ។

លោក ខែម រស្មី បានបន្តទៀតថា ការលើកទឹកចិត្ត និងបង្កើនឱ្យមានសហគ្រិនវ័យក្មេងកាន់តែច្រើន ដើម្បីឱ្យគាត់បង្កើតអាជីវកម្ម គឺជាការចូលរួមបង្កើនកំណើនសេដ្ឋកិច្ចនៅកម្ពុជា ឱ្យកាន់តែរីកចម្រើន ជីវភាពប្រជាពលរដ្ឋក៏កាន់តែមានការកើនឡើងបានមួយកម្រិតផងដែរ។

ឯកឧត្តម អ៊ុយ សុធាវី អភិបាលរងខេត្តបាត់ដំបង បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រជាពលរដ្ឋ និស្សិតទាំងឡាយដែលជាសហគ្រិនត្រូវតែមានសមត្ថភាពខ្ពស់ទាំងផ្នែកទីផ្សារ និងផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា។ ព្រោះបច្ចុប្បន្នបច្ចេកវិទ្យាកាន់តែទំនើប ហើយការប្រកបអាជីវកម្មតាមប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាក៏កាន់តែមានច្រើន ទាមទារឱ្យសហគ្រិនទាំងអស់ច្បាស់លាស់ផ្នែកទាំងនេះ ។

ឯកឧត្តម អភិបាលរងខេត្តបានបន្តទៀតថា ស្របពេលប្រទេសជាតិកំពុងបន្តការរីកចម្រើន សហគ្រិនវ័យក្មេងក៏ជារចនាសម្ព័ន្ធស្នូលមួយក្នុងការបណ្ដុះកំណើនសេដ្ឋកិច្ចកាន់តែរីកចម្រើនបន្តទៅមុខទៀត បង្កើននូវប្រាក់ចំណូលប្រទេសជាតិ បង្កើននូវជីវភាពប្រជាពលរដ្ឋឱ្យកាន់តែកើនឡើងជាលំដាប់។

ក្នុងឱកាសនោះដែរ ឯកឧត្តម អ៊ុយ សុធាវី បានលើកទឹកចិត្តដល់សិស្ស និស្សិត ដែលជាសហគ្រិនឱ្យបន្តការយកចិត្តទុកដាក់ ដើម្បីឱ្យកាន់តែមានភាពជោគជ័យបន្តទៅមុខទៀត ដើម្បីរក្សាកំណើនសេដ្ឋកិច្ចប្រទេសជាតិឱ្យកាន់តែបន្តទៅមុខទៀត ត្រូវខិតខំត្រងត្រាប់ស្ដាប់នូវបទពិសោធន៍វាគ្មិនធ្វើបទបង្ហាញ ដើម្បីយកទៅអនុវត្តន៍ឱ្យចំគោលដៅ ចៀសវាងការធ្វើអាជីវកម្មតាមគ្នាដោយមិនបានសិក្សាទីផ្សារពីមុន អាចបណ្ដាលឱ្យអាជីវកម្មនោះមិនមានភាពរីកចម្រើនផងដែរ ៕